Koret 50 år!

Balsfjord Bygdekor feirer i år 50-årsjubileum, med blant annet jubileumskonsert på Josefvatn bygdehus lørdag 10. juni. Koret har i vår fått inn friskt tilskudd med nye medlemmer, og har i følge dirigent Frøydis Dalheim aldri vært i bedre slag. Repertoaret spenner vidt fra Beatles via greske folketoner til norsk visekunst. Det blir også kaffe og kaker å få kjøpt. Kulturskolen gratulerer vår samarbeidspartner med jubiléet, og håper mange tar turen innom Josefvatn bygdehus lørdag 10. juni klokka 18.00. Billettpris kr. 250,- (barn gratis), pianist er Olha Rezenkova.

Kulturskolen minner også om at det er mulig å høre koret og mye annen flott lokal musikk på Vårens Vakreste MusikkEventyr førstkommende lørdag 3. juni klokka 17.00. Da innvier vi også nytt lyd- og lysanlegg i amfiet på Storsteinnes skole.

Tags :