Ung Arrangør

Går du rundt og tenker at det hadde vært gøy å kunne lage ei forestilling eller sette opp en konsert? Kulturskolen har et tilbud til deg som har lyst til å lære mer om det å være arrangør. Her lærer du om alt det som må til for å sørge for at et arrangement skal gå bra, om sceneteknikk, lyd, lys, konferansierrollen, det å være vertskap, og alt det arbeidet som må gjøres i forkant av ei forestilling. Du kommer også til å inngå i et team på en av kulturskolens arrangementer gjennom året, der får du trent på det vi jobber med. Tilbudet har begrenset antall plasser, og er beregnet på ungdom fra 8. trinn. Vi er allerede i gang med planlegging av det som skal skje dette skoleåret, så ikke tenk for lenge!

Ta kontakt med Blanka eller Frode hvis du vil høre mer om dette tilbudet.

Du kan lese mer om kulturskolens arrangementer på vår hjemmeside.