Da er skoleåret i gang, og vi er stolte av å kunne tilby visuell kunst som ordinært tilbud i kulturskolen. Det blir i første omgang kjørt to ulike kurs, i tegning og i maling. Kurset varer i 8 uker. Det er primært rettet mot elever i barneskolealder, men det er også mulig for eldre å delta.

Fra neste uke starter vi opp med malekurs på Nordkjosbotn og tegnekurs på Storsteinnes. Når perioden er ferdig vil det være mulig å fortsette på neste kurs. Vi jobber også med å få til et tilbud på Sand, men det må vente til logistikken er på plass.

Nordkjosbotn tirsdager: Malekurs 8 uker. Oppstart 5.9. kl. 14.00, Nordkjosbotn skole
Storsteinnes torsdager: Tegnekurs 8 uker. Oppstart 7.9. kl. 18.00, Storsteinnes skole

Hver leksjon varer ca 1,5 time. Kunstlærer er Marianna Semeniuta. Påmelding via kulturskolens hjemmeside, pris kr 600,-