SpeedAdmin

Speedadmin er et nettsted hvor vi administrerer alle våre elever og vår undervisning. Her finner du blant annet øvetider og lekser, og det legges ut noter, tekster og instruksjonsfilmer der det er aktuelt. Det er viktig at systemet blir tatt i bruk av elever/foresatte, for her vil dere finne all informasjon som vedrører forholdet til Kulturskolen.

For å få tilgang til denne siden kan du klikke på ikonet som ligger på vår hjemmeside, eller aller enklest laste ned appen som er laget til mobiltelefon. Den heter SpeedAdmin, og ligger der du bruker å laste ned apper.

For å logge inn, trenger du brukernavn og passord. Brukernavn for både elever og foresatte er fødselsdato, DDMMÅÅ. Passord er det samme som ble brukt ved første gangs registrering. Hvis du ikke husker passordet, eller ikke har vært innlogget før, er det bare å klikke «glemt passord», legge inn e-postadressen din og du får umiddelbart tilsendt en lenke der du legger inn ønsket passord.

NB! Det er viktig at e-postadresse som oppgis finnes i systemet vårt. Har du problemer med innlogging, så ta kontakt på mail.