UKM Balsfjord 18. mars

Nå er det full oppseiling til UKM i Balsfjord som går av stabelen på Storsteinnes skole 18. mars. Dette er et av de største arrangementene til kulturskolen, og det som er spesielt gøy er at det er våre Unge Arrangører som har ansvar for hele opplegget både med forberedelser og gjennomføring. Dørene åpner 15.00, og forestilling starter 1700.

Vet du ikke hva UKM er? Det er Norges største kulturbegivenhet for ungdom, og står for Ung Kultur Møtes. Her kan alle ungdommer mellom 10 og 20 år stille med akkurat det de har lyst til, uansett om det er musikk, dans, tegning, dikt, maling, sjonglering, trylleri ja, nesten hva som helst. Kjenner du noen som burde melde seg på, så er det bare å hive seg rundt. Påmelding finner du på ukm.no/balsfjord.

GAMING

Fra kl. 15.00 åpner vi dørene og gjennomfører uhøytidelig konkurranse på UKM sine offisielle spill: Rocket League og Super Smash Bros. Vi bruker Nintendo switch som konsoller. Ingen aldersgrense – det er bare å møte opp så blir du tatt imot av våre gamingverter som tar imot din påmelding, hjelper deg i gang og ser til at det er god stemning 🙂

Det blir også cafèsalg fra kl. 15.00