Helgeseminar for Kulturskolen

HELGESEMINAR FOR KULTURSKOLEELEVER I NOVEMBER

Kulturskolene i Balsfjord, Storfjord og Lyngen vil arrangere helgeseminar for elever i kulturskolen. Dette er et frivillig tilbud.

Kulturskoleelever fra 1.-4.klasse kan delta lørdag 5. november. Kulturskoleelever fra 5.-10.klasse kan delta søndag 6. november.

Arrangementet blir på Storsteinnes skole i Balsfjord begge dager fra kl. 09.00-16.00. Det blir to økter med spisepause i midten. Det blir servert et enkelt middagstilbud, evt. ta med egen matpakke dersom man ikke ønsker det som blir servert. (de påmeldte blir informert om meny)

Transport til og fra må besørges av foresatte. Dagene avsluttes med en liten forestilling kl. 15.15 begge dager.

Det er ikke nødvendig med eget utstyr denne dagen.

Vi vet ikke om vi får kursholdere til alle kursene, men eleven vil trolig få to av sine tre valg.

Her er tilbudene det kan velges mellom:

Lørdag for 1.-4.trinn
Sirkus
Band
Rytme og trommeorkester
Dans
Visuell kunst
Drama/teater
Barnekor

Søndag for 5.-10.trinn
Fotokurs
Band
Rytme og trommeorkester
Dans
Visuell kunst
Drama/teatersport
Skapende skriving
Studioproduksjon

Dette vil være et årlig arrangement og lokalisering vil rullere mellom kommunene.

Vh Balsfjord kulturskole