Presentasjon av kunstlærer

Hei! Jeg heter Marianna Semeniuta og jeg er 45 år gammel. Jeg kommer fra Ukraina. Sammen med min familie har jeg bodd i Balsfjord i ni måneder. Jeg går på norskkurs og språkpraksis i Nordkjosbotn. Jeg er på begynnernivå i norsk nå, men jeg kan snakke engelsk godt.

Jeg liker å tegne og jeg har utdanning som klesdesigner og pc-grafisk designer. Også har jeg god kompetanse som lærer, klesdesigner og som grafisk designer i polygrafi.

Min siste jobb i Ukraina var tegnelærer og jeg underviste i grupper og individuelt.

Jeg har erfaring med undervisning av barn i ulike aldre fra 6 år og med voksne.

Jeg ønsker å prøve meg som tegnelærer i kulturskolen i Balsfjord, derfor laget vi en rekke praktiske tegnetimer. Vi inviterer alle som er interessert i å tegne og kunst til timene. Jeg håper vi skal ha et godt og kreativt møter. Velkommen!