Innmelding

Det er mange som sliter med å få meldt på sine håpefulle til nye tilbud fra høsten. Her er noen tips:

Har barnet plass fra før, eller har vært tidligere i kulturskolen: Logg inn på SpeedAdmin med ditt eget brukernavn, som er fødselsdato DDMMÅÅ. Har du glemt passordet, klikk «Glemt passord», og du vil få tilsendt en e-post med direktelenke til innmelding. Har du flere registrerte barn, velger du den det gjelder, og du vil komme til startsiden på SpeedAdmin. Her finner du «Påmelding» midt på siden, der kan du velge ulike tilbud.

Har barnet ikke plass fra før, må det registreres inn. Dette kan oppleves som litt omfattende, det er mye tekst og mange spørsmål. Likevel er det viktig for at vi får den informasjonen vi trenger, og du gjør det bare én gang for hvert barn. Innmelding gjør du HER

Merk at de nye tilbudene Dans og Blåseinstrument ligger under Grupper! Samme gjelder Barnekor.

Har du fortsatt problemer, ta kontakt med rektor Frode Steen på 977 26 396 eller frode.steen@balsfjord.kommune.no
NB! Systemet tillater ikke at kulturskolen legger inn nye elever, det må gjøres av foresatte.