Kunsttilbud i kulturskolen

Kulturskolen starter med et nytt tilbud for deg som ønsker å bruke dine kunstneriske evner på tegning eller maling. Selve kurset starter ikke opp før til høsten, men vi kjører allerede nå i vår i gang med fire gratis workshops for deg som kan tenke deg å lære litt mer om dette. Når vi kommer i gang med selve kurset vil du lære om blant annet blyanttegning, skisser, fargevitenskap, akrylmaling, akvarell, komposisjon og landskapsmaling, men på de første workshop’ene vil det være fokus på kreativ skaping. Deltakelse på workshop er gratis og uforpliktende, og leksjonene er frittstående uavhengig av hverandre.

Kurset er i første omgang tenkt for grunnskoleelever fra 2. trinn, men vi vurderer også å kjøre kurs for voksne hvis det er interesse. Workshops vil bli på Nordkjosbotn, og kursholder er Marianna Semeniuta.

Hvis dette kan være noe for deg, så ta kontakt med frode.steen@balsfjord.kommune.no.