Vårkonserter

Denne uka braker det løs med vårens skolekonserter. Vi har også fått lov til å ha foreldrekonserter, og gleder oss veldig til å få vise fram det vi har øvd på gjennom hele våren. Det blir konserter på alle skolene i kommunen, og alle elevene med tilhørighet på skolene har fått tilbud om å delta.

På de åpne konsertene er det dessverre begrenset publikumsantall, så vi har ikke kapasitet til så mye mer enn foresatte. Vi ber om at alle følger gjeldende smittevernregler, registrer dere ved ankomst, og hold en meter avstand til de som ikke er i samme kohort som deg.

Konsertene markerer også slutten på kulturskoleåret, og vi ordner pizza og saft på avlsutningsfest for alle elever rett etter skoleslutt.

Konsertprogrammet er som følger:
Tirsdag 1. juni – Sand skole
Tirsdag 8. juni – Nordkjosbotn skole